GYIK

Miben segíthetünk?

Általános kérdések

  • Hol használhatom a PlayIT Card-ot?

    A kártyát regisztráció nélkül csak a PlayIT show rendezvényeken és a Konzolvilág üzleteiben tudod használni. Regisztráció után viszont minden Mastercard elfogadóhelyen, beleértve az online vásárlást is. Teljes regisztrációval külföldön is fizethetsz a kártyával, és készpénzfelvételre is alkalmas.

  • Hogyan igényelhetek PlayIT Card-ot?

    A kártyát megrendelheted a PlayIT Card weboldalán, beszerezheted a PlayIT Show rendezvényeken a megjelölt regisztrációs pontokon, valamint a Konzolvilág üzleteiben. Ha a Konzolvilág üzleteiben szeretnél kártyát igényelni, akkor ide kattintva többet tudhatsz meg.

  • Mennyibe kerül a PlayIT Card használata?

    A PlayIT Card havidíja mindössze 199 forint. A kártyadíjakról bővebb információkat a Díjak oldalon találhatsz.

  • Hogy tölthetem fel a PlayIT Card-omat?

    Regisztráció nélkül a PlayIT Show rendezvényeken a PlayIT Card pontokon, valamint a Konzolvilág üzleteiben. Regisztrált kártyával a mobilapplikáció segítségével vagy a weboldalról elérhető Kártyakezelés oldalon töltheted fel a kártyád többféle lehetőség közül választva.

  • Hol tudom megnézni mennyi pénz van a kártyámon?

    Regisztráció nélkül a PlayIT Show rendezvényeken a megjelölt PlayIT Card pontokon. Regisztrált kártyád aktuális egyenlegét mindig láthatod a PlayIT Card mobilalkalmazásban, illetve megnézheted az interneten is. Ehhez lépj be PlayIT Card felhasználói fiókodba a weboldalunkon található Kártyakezelés menüpontra kattintva.

  • Hogyan juthatok hozzá PIN kódhoz, hogy 5000 forint felett is vásárolhassak a kártyával?

    A PIN kódod a Kártyakezelés oldalon nézheted meg. Ehhez csak be kell ütnöd azt a 8 karakterű számot, amit a kártya elején vagy a fizetős karkötő hátoldalán találsz. Ha regisztrálod a kártyát, ugyanitt beállíthatod a saját PIN kódodat.

  • Milyen előnyei vannak a PlayIT Card regisztrálásnak?

    A regisztrációval elérhetővé válik a kártya minden funkciója.

    • Egyérintéses fizetés minden Mastercard elfogadóhelyen.
    • Könnyedén feltöltheted másik bankkártya hozzárendelésével vagy banki átutalással.
    • Megtekintheted a tranzakciós előzményeket.
    • Kedvező árfolyam a kártya külföldi használata során.
    • Az applikáción keresztül ingyenes és azonnali átutalások küldése és fogadása más felhasználóktól.
    • A kártya egyszerű zárolása és feloldása.
    • Exkluzív ajánlatok és Mastercard Priceless Special kedvezmények.
  • Hogyan regisztrálhatom a PlayIT Card-omat?

    A kártyádat a mobilapplikációban vagy az interneten keresztül tudod regisztrálni a Kártyakezelés menüpontra kattintva. A teljes regisztrációhoz szükség lesz személyes adataid megadására, illetve bizonyos hivatalos dokumentumok online feltöltésére. Kizárólag 18 éven felüliek regisztrálhatnak!

  • Mi a teendő, ha még nem múltam el 18 éves?

    13 éves kortól kártyádat regisztráltathatod képviselőddel (alapesetben a szüleiddel), aki felelősséget vállal vásárlásaidért. 13 év alatt a kártyát a PlayIT Show rendezvényeken és a Konzolvilág üzleteiben használhatod.

  • Hogyan győzzem meg a szüleimet, hogy a képviselőim legyenek?

    Először is mutasd meg nekik a PlayIT Card honlapját, ahonnan könnyedén tájékozódhatnak a kártya előnyeiről és biztonságos használatáról. Mondd el nekik továbbá, hogy:

    • nevelési szempontból előnyös, hogy a kártya használata megtaníthat a pénz kezelésére
    • a szülők ellenőrizhetik és kontrollálhatják a pénzhasználatot
    • nem jelent többé problémát az online játékvásárlás
    • rengeteg kedvezményhez juthatsz hozzá és így sok pénzt megspórolhattok
  • Tudom regisztrálni a kártyámat a PlayIT Show után is?

    Igen, regisztrálhatod a honlapon ide kattintva vagy a PlayIT Card mobilapplikációján keresztül.

  • Használhatom a kártyát készpénzfelvételre?

    Igen, egyszer, de amint kitöltöd a teljes regisztrációt, utána bármelyik olyan ATM-ből fel tudsz venni készpénzt, amely elfogad Mastercard kártyát. Azokban az országokban pedig, ahol érintős ATM is elérhető, ott a PlayIT fizetős karkötővel is vehetsz fel készpénzt!

  • Vízálló a PlayIT fizetős karkötő?

    Igen, a PlayIT Card fizetős karkötő vízálló, így tökéletesen használható pl. sportoláshoz is.

  • Visszaigényelhetem a megmaradt összeget a kártyámról a rendezvény után?

    Ha belépsz a fiókodba vagy letöltöd a PlayIT Card mobilapplikációt, akkor elköltheted vagy felveheted a pénzt ugyanúgy, mint egy Mastercard bankkártyával. Ha mindenképp szeretnéd visszavonni a megmaradt összeget és lezárni a PlayIT Card fiókodat, akkor a fiókodba belépve van lehetőséged megadni magyar bankkártyád adatait és ingyen átutalni az összeget a saját bankszámládra.

  • Mikor jár le a kártya?

    A lejárati dátumot a kártya elején találod, vagy ha fizetős karkötőd van, akkor azt a fiókodba bejelentkezve tudod megnézni.

  • Rábízhatom a PlayIT Card-ra a pénzemet?

    A PlayIT Card-ot a DiPocket Limited, az Egyesült Királyságban engedélyezett és szabályozott pénzügyi cég bocsátja ki, amely tagja a Mastercard International-nek. Pénzedet megbízható és kiemelkedő minőséggel rendelkező bankok kezelik (jelen esetben a CIB Bank). A Card programot a PlayIT, a Microsoft XBOX és a Konzolvilág együttműködésével biztosítjuk.

PlayIT Card és applikáció

  • Elveszett a kártyám, mit tegyek most?

    Ha regisztráltad a kártyád, akkor könnyedén blokkolhatod a fiókodban és a kártyán lévő összeget át tudod utalni ingyen a bankszámládra. Az applikáción keresztül 2000 Ft ellenében lehetőség van cserekártya igénylésre a rendelkezésre álló kártyák függvényében.

  • Hogyan változtathatom meg/szerezhetem vissza a kártyám PIN kódját?

    Ha regisztrálva vagy (és csak abban az esetben, ha regisztrálva vagy) akkor bejelentkezve a fiókodba a playit.dipocket.org honlapon, ahol ingyen meg tudod változtatni a jelszavadat.

  • Mit tegyek, ha nem működik a kártyám?

    Fordulj a rendezvény helyszínén a PlayIT Szervizpontokhoz, vagy lépj kapcsolatba a DiPocket ügyfélszolgálatával a playit@dipocket.org e-mail címen, illetve a +36 212 007 824 telefonszámon.

  • Kitől kérhetek segítséget a PlayIT után?

    A kártyával kapcsolatos kérdéseiddel fordulj a DiPocket ügyfélszolgálatához a playit@dipocket.org e-mail címen keresztül vagy hívd a +36 212 007 824 telefonszámot.

  • Hol tehetek panaszt?

    A panaszok benyújtására a playit@dipocket.org e-mail címen van lehetőséged. További információért hívd a +36 212 007 824 telefonszámot.